MENU
MENU

Zásady vrácení a vrácení peněz

Namítá, že se objeví v podmínkách níže jsou vykládány následovně:

Kupující: Vztahuje se na zákazníka, který nakupuje zboží online prostřednictvím webové stránky https://bimart.cz a zadal objednávku na této webové adrese.

Prodávající: Označit právního zástupce a poskytovatele služeb zboží na stránkách bimart.cz

  1. Platí podmínky

V souladu s podmínkami stanovenými v těchto Zásadách vracení a vracení a tvořících součást Podmínek služby, bimart.cz zajišťuje zájmy Kupujících tím, že umožňuje žádosti o vrácení produktu a /nebo vrácení peněz 7 dní před datem vypršení platnosti (Od kdy má Kupující obdržel zboží). Prodávající zaručuje, že vyhoví žádosti Kupujícího, pomůže Kupujícímu při řešení konfliktů, které mohou během transakce nastat.

  1. Podmínky vrácení

Kupující souhlasí s tím, že může požádat o vrácení a vrácení peněz pouze v následujících případech:

  • Kupující zaplatil, ale neobdržel produkt, nebo neobdržel všechny objednané produkty, nebo obdržel výrobek jako falešný nebo napodobeninu;
  • výrobek je vadný nebo poškozený při přepravě;
  • Prodávající dodá Kupujícímu nesprávný produkt (např. Špatná velikost, špatná barva atd …);
  • Produkt obdržený kupujícím se výrazně liší od informací uvedených prodávajícím v popisu produktu;
  1. Vyřízení žádostí o vrácení peněz

Kupující může podat žádost o vrácení/vrácení peněz do 07 (sedmi) dnů od okamžiku, kdy je objednávka aktualizována a úspěšně doručena. Zejména u čerstvých a mražených potravin (pokud ještě nebyly přijaty) musí kupující podat žádost o vrácení/vrácení peněz do 24 hodin od aktualizace objednávky. 

Všechny žádosti o vrácení a vrácení peněz je třeba provést zasláním žádosti o vrácení zakoupené položky na e-mailovou adresu: tranhposter@gmail.com

Vždy pečlivě kontrolujeme žádost každého kupujícího o vrácení/vrácení peněz a vyhrazujeme si právo učinit konečné rozhodnutí o této žádosti na základě výše uvedeného a v souladu s podmínkami služby bimart.cz 

 

  1. Neměňte názor na nákup

Kromě případů uvedených v bodě (2) těchto zásad pro vrácení a vrácení peněz nebude vrácení zboží z důvodu změny názoru kupujícího přijímáno.

  1. Odpovědnosti prodávajícího

Po obdržení žádosti o vrácení a/nebo vrácení peněz od kupujícího prodávající upozorní kupujícího e -mailem nebo textovou zprávou o postupu, čase a krocích pro vrácení zboží a/nebo vrácení peněz.

  1. Stav vráceného zboží

Aby se omezily vznikající problémy související s vrácením zboží, měl by kupující vzít na vědomí, že je nutné zboží znovu zabalit stejným způsobem, jako když zboží obdržel kupující a vrátit výrobek včetně veškerého doprovodného příslušenství, faktur, záručního razítka .. .případě a výrobek musí být ve stejném stavu jako v okamžiku, kdy kupující věc obdržel. Doporučujeme kupujícímu, aby pořídil video nebo vyfotil produkt, jakmile jej obdrží, jako důkaz pro srovnání/stížnost, později, bude -li to nutné.

  1. Náklady na vrácení

Pokud objednávka požadující vrácení splňuje podmínky pro vrácení uvedené v (2) těchto zásad pro vrácení a vrácení peněz, nese veškeré náklady na dopravu spojené s vrácením položky mezi kupujícím a prodávajícím prodávající.

  1. Vrácení peněz za vrácené zboží

V závislosti na žádosti kupujícího o vrácení peněz vrátí prodávající část nebo celou částku nákupu uvedenou na faktuře kupujícího, který o vrácení peněz požádal.

  • Plné vrácení peněz: Prodávající odpovídá za vrácení 100% částky (faktury) kupujícímu, pokud kupující požádá o vrácení zboží a splňuje podmínky pro vrácení zboží v bodě (2). Tato kniha o vrácení a vrácení peněz poté, co prodávající obdržel vrácené zboží od Kupujícího.
  • Částečné vrácení peněz: Prodávající odpovídá za částečné vrácení peněz odpovídající jednotkové ceně zboží požadovaného k vrácení, které splňuje podmínky pro vrácení zboží v bodě (2) těchto zásad vrácení a vracení peněz. Poznámka Kupující odpovídá za vrácení vráceného zboží a jeho vrácení kupujícímu. 
  1. Spor mezi kupujícím a prodávajícím

V případě, že se kupující a prodávající nemohou dohodnout na řešení, mohou kupující a prodávající tuto skutečnost reklamovat u úřadů k vyřízení.

Na vašem soukromí nám záleží
Používáme cookies k zajištění funkčnosti webu a k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko "Rozumím" souhlasíte s naším používáním souborů cookie pro zlepšení výkonu a reklamy.