Namítá, že se objeví v podmínkách níže jsou vykládány následovně:
Kupující: Vztahuje se na zákazníka, který nakupuje zboží online prostřednictvím webové stránky https://bimart.cz a zadal objednávku na této webové adrese.
Prodávající: Označit právního zástupce a poskytovatele služeb zboží na stránkách bimart.cz
V souladu s podmínkami stanovenými v těchto Zásadách vracení a vracení a tvořících součást Podmínek služby, bimart.cz zajišťuje zájmy Kupujících tím, že umožňuje žádosti o vrácení produktu a /nebo vrácení peněz 7 dní před datem vypršení platnosti (Od kdy má Kupující obdržel zboží). Prodávající zaručuje, že vyhoví žádosti Kupujícího, pomůže Kupujícímu při řešení konfliktů, které mohou během transakce nastat.
Kupující souhlasí s tím, že může požádat o vrácení a vrácení peněz pouze v následujících případech:
Kupující může podat žádost o vrácení/vrácení peněz do 07 (sedmi) dnů od okamžiku, kdy je objednávka aktualizována a úspěšně doručena. Zejména u čerstvých a mražených potravin (pokud ještě nebyly přijaty) musí kupující podat žádost o vrácení/vrácení peněz do 24 hodin od aktualizace objednávky.
Všechny žádosti o vrácení a vrácení peněz je třeba provést zasláním žádosti o vrácení zakoupené položky na e-mailovou adresu: tranhposter@gmail.com
Vždy pečlivě kontrolujeme žádost každého kupujícího o vrácení/vrácení peněz a vyhrazujeme si právo učinit konečné rozhodnutí o této žádosti na základě výše uvedeného a v souladu s podmínkami služby bimart.cz
Kromě případů uvedených v bodě (2) těchto zásad pro vrácení a vrácení peněz nebude vrácení zboží z důvodu změny názoru kupujícího přijímáno.
Po obdržení žádosti o vrácení a/nebo vrácení peněz od kupujícího prodávající upozorní kupujícího e -mailem nebo textovou zprávou o postupu, čase a krocích pro vrácení zboží a/nebo vrácení peněz.
Aby se omezily vznikající problémy související s vrácením zboží, měl by kupující vzít na vědomí, že je nutné zboží znovu zabalit stejným způsobem, jako když zboží obdržel kupující a vrátit výrobek včetně veškerého doprovodného příslušenství, faktur, záručního razítka .. .případě a výrobek musí být ve stejném stavu jako v okamžiku, kdy kupující věc obdržel. Doporučujeme kupujícímu, aby pořídil video nebo vyfotil produkt, jakmile jej obdrží, jako důkaz pro srovnání/stížnost, později, bude -li to nutné.
Pokud objednávka požadující vrácení splňuje podmínky pro vrácení uvedené v (2) těchto zásad pro vrácení a vrácení peněz, nese veškeré náklady na dopravu spojené s vrácením položky mezi kupujícím a prodávajícím prodávající.
V závislosti na žádosti kupujícího o vrácení peněz vrátí prodávající část nebo celou částku nákupu uvedenou na faktuře kupujícího, který o vrácení peněz požádal.
V případě, že se kupující a prodávající nemohou dohodnout na řešení, mohou kupující a prodávající tuto skutečnost reklamovat u úřadů k vyřízení.
Sledujte nás
Informace
Zákaznická podpora
Privacy policy | Term and conditions
© 2021 VSS. All Rights Reserved
Přijměte platbu